Nog maar 1 week, 7 dagen - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van China Reis - WaarBenJij.nu Nog maar 1 week, 7 dagen - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van China Reis - WaarBenJij.nu

Nog maar 1 week, 7 dagen

Blijf op de hoogte en volg China

06 Oktober 2015 | Nederland, Middelburg

Nog maar 1 week voor vertrek, iedereen is al langzaam de koffers en rugzakken aan het inpakken.

Een aantal zaken niet vergeten :
Paspoort, verzekeringspassen, pinassen met werelddekking, deet
Reisstekker,wasmiddel voor kleren en jezelf, taiji kleding, toiletspullen, pillen pleisters en andere EHBO, boeken

Maar vooral een heeeeeel goede zin en humeur!!!!!

• 07 Oktober 2015 - 14:16

Marion:

Wat zal dat weer een bijzondere reis gaan worden. Geweldig! Wens jullie allemaal een hele fijne reis toe en vooral veel genieten, los laten en voelen wat het met je doet. Sat Nam Marion

• 07 Oktober 2015 - 18:25

Marianne Van Aken :

Ik wens jullie allemaal een fantastiese reis naar China en heel veel plezier geniet er van gr Marianne van Aken

• 08 Oktober 2015 - 16:07

Elly Weeland:

Voor jullie een heel goede reis, prachtig verblijf en heel veel moois te zien en beleven!
    Elly Weeland

• 09 Oktober 2015 - 05:14

Vivi:

Heel veel plezier tante Inge! Geniet ervan we gaan je zeker volgen.
    Groetjes van je neefjes!

• 09 Oktober 2015 - 18:54

Roan Boekhout:

Een hele fijne en leerzame reis toegewenst! Ik ga jullie belevenissen volgen!

• 10 Oktober 2015 - 08:49

Sabine:

Heel veel leerplezier vóór jullie en een goede reis

• 10 Oktober 2015 - 12:14

Karin Hermsen:

ik blijf jullie volgen wat een onderneming een fijne reis gewenst.

• 10 Oktober 2015 - 17:01

Els Minderhoud:

Ik volg jullie vanuit Domburg,wens jullie een goeie en veilige reis .Veel genieten,mooie leermomenten,maar vooral een onvergetelijke gezamelijke reis.

• 12 Oktober 2015 - 14:34

Janny:

Pierre en iedereen en speciaal de dames van de Haamstede groep,hele goeie reis gewenst en fijn genieten.