De eerste 2 dagen - Reisverslag uit Guilin, China van China Reis - WaarBenJij.nu De eerste 2 dagen - Reisverslag uit Guilin, China van China Reis - WaarBenJij.nu

De eerste 2 dagen

Blijf op de hoogte en volg China

17 Oktober 2015 | China, Guilin

Om 6 uur s'morgens vertrokken met de bus , 3 opstap plaatsen, voor de meeste mede reizigers te ontmoeten. Mooi op tijd, om 10 uur, aangekomen op Schiphol waar we om 13.00 uur vertrokken voor een vlucht van 11 uur naar Hongkong.
Overstappen en binnen 3 uur landen in Guangzhou aankomst tijd (lokaal) 9 uur. Hier enige tijd wachten, maar wel onze eerste ervaring met een echt Chinees restaurant, heerlijk eten.
Om 16.00 uur opgestapt op de hogesnelheidstrein om in 3 uur, 450km, naar Guilin te reizen. Toen nog een uurtje met de bus naar ons hotel, buschauffeur had er meteen en rondtoer van gemaakt of hij was verkeerd gereden. Maar we kwamen midden in de stad terecht in het Osmantus hotel. Inmiddels al weer 20.00 uur, nog even eten bij de Chinees. Daarna velen heel snel naar bed, uitgeput na de reis van een dikke 32 uur.

• 17 Oktober 2015 - 16:37

Els Minderhoud:

Wat leuk om van jullie iets te lezen.Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat.Ik blijf jullie volgen.jullie zullen wel erg moe geweest zijn na deze lange reis,maar het zal echt de moeite waard zijn denk ik.
    Genieten jullie maar lekker verder,en tot het volgende reisverslag.Groeten Els

• 17 Oktober 2015 - 17:03

Liebseth Wakkee:

Hoi El
    Wat een reis, ik word al moe als ik er alleen maar aan denk. Elly, morgen komt Jacques eten dan kan hij het verslag lezen. Leuk toch.
    Rust goed uit want dan kun je meer genieten van het hele gebeuren. Liefs

• 17 Oktober 2015 - 22:16

Hans Roelofs:

Hallo tai-chi-ers, leuk om wat van jullie te horen. Ik heb van Annemarie begrepen, dat jullie flink worden afgepeigerd - vijf uur per dag de bal pakken, de kraanvogel helpen opstijgen en de aap bij zijn lurven te pakken - da's niet niks! Ik wens jullie dat jullie veel inspiratie krijgen - misschien zit er een demonstratie in na jullie terugkomst? Maar die is nog ver weg! Vooreerst: 't Amusement!
    Groeten aan alle bekenden - from Lommel with love, Hans

• 23 Oktober 2015 - 09:09

Ria Van Den Hemel:

Voor jullie allemaal een hele goede en gezellige reis toegewenst.

Groeten familie van den Hemel uit Groede .