De chinese muur - Reisverslag uit Peking, China van China Reis - WaarBenJij.nu De chinese muur - Reisverslag uit Peking, China van China Reis - WaarBenJij.nu

De chinese muur

Blijf op de hoogte en volg China

29 Oktober 2015 | China, Peking

Donderdag het grootste bouwwerk op de wereld bezocht.

Https://www.icloud.com/sharedalbum/#B0K5n8hH406idc

• 29 Oktober 2015 - 17:12

Els Minderhoud:

Wat zullen jullie moe zijn van alle indrukken die jullie mee gemaakt hebben.Nog 1 dag en dan zit het erop.Maak er met z"n allen een super dag van.Ik mis jullie,dus het word tijd dat jullie weer naar huis komen,en dat we de lessen weer kunnen gaan volgen.
    Alvast een hele veilige thuisreis en tot gauw.Groeten Els

• 29 Oktober 2015 - 20:09

Hans Roelofs:

Fantastisch wat jullie allemaal te zien krijgen! Jammer genoeg kan ik de foto's van vandaag (Chinese Muur) niet downloaden - ik heb het al diverse malen geprobeerd; misschien lukt het later wel. Geniet nog van de laatste dagen en behouden vlucht naar Nederland! Groeten Hans

• 30 Oktober 2015 - 11:41

Margo:

mooi he wordt er al moe van als ik er aan terug denk 2011 een lang stuk gelopen, erg stijl

• 30 Oktober 2015 - 23:33

Elly Weeland: